زمانی که یک کاربر موفق به برقراری تماس با کاربر دیگری نمی شود، سرویس Call Back این امکان را فراهم می آورد تا به محض در دسترس بودن تلفن مقصد، به تماس گیرنده اطلاع داده شود که مقصد در دسترس می باشد.
برای دریافت اعلان تماس، کاربر هنگام تلاش برای رسیدن به مقصد، پس از عدم پاسخگویی یا در دسترس نبودن کاربر مورد نظر، کلید نرم افزار CallBack را فشار میدهد.
به طور مثال کاربر تلفن 302 کاربر تلفن 214 را در همان موقع فرا می خواند. اگر تلفن 214 مشغول باشد یا پاسخی وجود نداشته باشد، کاربر تلفن 302 از طریق کلید نرم افزار CallBack، ویژگی بازگشت تماس را فعال می کند و سپس گزینه Exit را زده و خارج می شود.
ویژگی Call Back امکان دریافت اعلان تماس برگشتی را در تلفن زمانی که خط تماس گیرنده در دسترس قرار می گیرد، می دهد. هنگامی که تلفن 214 در دسترس باشد دستگاه شماره تماس گرفته شده را به خاطر می آورد و تلفن 302 یک هشدار صوتی و اعلان تصویری به صورت زیر دریافت می کند که شماره قبلاً شماره گیری شده در دسترس است بنابراین کاربر تلفن 302 می تواند کلید نرم افزار Dial را فشار دهد تا با کاربر تلفن 214 تماس گیرد.