شرکت تام کاوان سبا

شرکت تام کاوان سبا شرکتی است دانش بنیان، برخاسته از تفکری دانشگاهی-صنعتی و تاسیس آن حاصل سال ها فعالیت موسسین شرکت در دانشگاه و صنعت است. محصولات مورد توجه این شرکت، بیشتر به واسطه مسئولیت های اجتماعی دانشگاه در قبال جامعه انتخاب شده اند. این شرکت سعی دارد از طریق نوآوری و اختراع، پاسخ های کارا، روزآمد و زیست محیطی، به نیازهای جامعه بدهد. شرکت تام کاوان سبا با بهره گیری از دانش آموختگان بهترین دانشگاههای کشور عرضه محصولات خود را از سال ۱۳۹۹ آغاز کرده است. زمینه اصلی اغلب محصولات این شرکت، مهندسی مکانیک و مکاترونیک است عموم محصولات این شرکت نوآورانه و دارای گواهی ثبت اختراع می باشد.

محدوده فعالیت همکاری شامل:

1- امور بازرگانی شامل اخذ سفارش و عقد قرارداد خرید لوازم و تجهیزات مورد نیاز، فروش دستگاه ها، فروش لوازم یدکی، اخذ نمایندگی شرکت های تامین کننده تجهیزات، توسعه بازار داخلی و خارجی و تمام امور مرتبط در بخش بازرگانی و فروش که بیشتر در مجدوده فعالیت طرف اول تلقی می شود.

2- تامین منابع مالی از طریق سرمایه گذاران داخلی و خارجی و اخذ ضمانت های مورد نیاز که بیشتر در محدوده فعالیت طرف اول تلقی می شود.

3- طراحی، مهندسی محصول، بهینه سازی راندمان های مهندسی و تدوین تکنولوژی تولید، که بیشتر در محدوده فعالیت طرف دوم تلقی می شود.

4- ساخت مونتاژ نهایی، تست، تحویل، نصب پس از فروش و راه اندازی و گارانتی و بهره برداری یا نظارت و پشتیبانی این موار ( هر دو طرف)

5- ارائه خدمات پس از فروش، راه اندازی سامانه تعمیر و نگهداری  به همراه تامین قطعات یدکی مورد نیاز ( هر دو طرف)

6- عملیات ساختمانی و تاسیساتی برقی و مکانیک و نصب تجهیزات ( هر دو طرف)

    برای مشاوره تماس بگیرید!