شرکت خط انتقال هامون (هاترال)

شرکت خط انتقال هامون (هاترال) در سال 1396 در قالب شرکت سهامی خاص، در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسیده است.

این شرکت با هدف انجام امور مهندسی، طراحی، نظارت و مدیریت پروژه های گوناگون عمرانی و ساختمانی با انواع روش های قراردادی ( MC,EPC,PC ,C و…) فعالیت خود را آغاز نموده است.

هیئت مدیره و سهامداران

هاترال یک شرکت کاملا خصوصی بوده که کل سهام شرکت در اختیار اشخاص حقیقی می باشد.

 

 

 

 

همچنین اعضای هیأت مدیره شرکت در حال حاضر، عبارتند از

محمدامین عبدالهی با سمت رئیس هیأت مدیره

سید ایمان میرمحمدعلی با سمت نائب رئیس هیأت مدیره

حیدر بگماز با سمت مدیرعامل و عضو هیأت مدیره

حوزه های فعالیت شرکت

ساختمان

هدف اصلی شرکت، گسترش فعالیت در بخش ساختمان می باشد. این شرکت در نظر دارد تا با استفاده از تجارب و ظرفیت های موجود در مجموعه مدیران و سهامداران خود، گامی بلند در صنعت ساختمان برداشته و با طراحی و اجرای ساختمان های مدرن و خاص، نام «هاترال» را در آینده ای نزدیک به عنوان برندی شناخته شده و مدعی در این حوزه، مطرح نماید.

خدمات فنی و مشاوره ای

بهره مندی از مدیران و کارشناسان با سابقه، صاحب فکر و مسلط به امور حقوقی و قراردادی در هاترال، این امکان را برای شرکت فراهم نموده که با ارائه خدمات فنی و مشاوره ای به سایر شرکت ها، ارگان ها و اشخاص فعال در زمینه های مرتبط، حوزه فعالیت گسترده و قابل توجهی را برای خود ایجاد نماید.

سرمایه گذاری

با موافقت هیأت مدیره شرکت و به منظور زمینه سازی جهت سرمایه گذاری در طرح های کوچک زودبازده و پروژه های ساختمانی دارای بازدهی مناسب، صندوق مشارکتی تحت عنوان صندوق توسعه طرح های نوین در شرکت ایجاد گردیده است. اساسنامه و امیدنامه صندوق تدوین شده و با تصویب مجمع وارد فاز عملیاتی می گردد. تأمین مالی صندوق با استفاده از منابع تخصیص یافته از محل درآمدهای شرکت و همچنین با جذب سرمایه از منابع بیرونی می باشد.

چشم انداز سازمان

شرکت هاترال مصمم است که با استقرار سیستم مدیریت اصولی و مدرن و ایجاد بدنه سازمانی چابک متشکل از نیروهای مستعد و متعهد، ضمن پایبندی به اصول حرفه ای و اخلاقی در همه زمینه های فعالیت خود، پله های پیشرفت و ترقی را به سرعت طی نماید.

    برای مشاوره تماس بگیرید!